Tentang Diri ku

Flag of the Malaysian state Sabah. Based on a ...

Image via Wikipedia

DeksiAssalamualaikum,

Saya Deksi Sakilan dari Lahad Datu, seorang yang gemar membaca, menulis dan bersembang. Saya juga ingin berkongsi pengalaman dengan orang lain. Saya taklah sehibat mana dalam penulisan. Dengan cara ini rasanya dapatlah saya menimba ilmu pengatahuan dari orang lain melalui komen mereka.

Saya mengalu-alukan sesiapa saja yang ingin memberikan tunjuk ajar dengan ikhlas.Blog saya adalah  untuk hiburan, berlawak, Teka-Teki dan lain-lain lagi yang saya fikir akan menghiburkan para pembacablog ini.

Saya juga akan menulis tentang pengalaman-pengalaman saya atau orang lain yang mahu mengkongsikan perjalanan hidup mereka melalui blog ini.

Wassalam

mymalaysblog’sblog

 

 

~ oleh myownideasblog di 18 November 2010.

Tinggalkan Jawapan

 
